總網頁瀏覽量

2013年10月27日 星期日

再戰。。。幼稚園面試k1


 比心機呀!加油!


 Interview 完後,去醫肚先!
 坐巴士回家去 !


話說dan dan第一次見幼稚園時

表現失準到一個不可接受既地步

經過見左2-3間之後

開始漸漸似返小小樣

甘我都無甘頭痕

佢起碼入到幼稚園無大哭

可以安定咁玩玩具

同埋老師問佢物件名稱佢有學過果D都肯答返出來

終於肯講多謝

近期重係學校果邊學識講開心

臨走前收左老師比他的禮物時

我地就會問佢開唔開心呀?

佢就會則一邊頭扮可愛講"開心"

真係比佢笑C

呢個臭屁真係一啖沙糖一啖屎呀

但對於Dan dan黎講

爸爸重發現左一樣事

就係唔須要太早到達學校

如是11:00就剛好去到幼稚園就好了

因為太早去到Dan dan會失去耐性

同發脾四

現在都見左有六間幼稚園

重有三間未見

希望到時有心水學校收Dan dan就好啦!



6 則留言:

  1. Dan dan 有進步,yeah!
    希望快d有好消息!
    我都好期侍十一月頭同一仔去面試,但相信今年只得兩間N班面試而己!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係feel到佢有D進步,感到好欣慰呀!一仔咁精靈,面試一定掂呀!Dan dan上年見N班先時!都重係一舊雲咁呀!加油!努力!

      刪除
  2. dan dan有咁大嘅進步,好叻叻呀!
    如果我妹豬都好似dan dan有咁大進步就好喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係Dan dan第一次表現咁差、就嚇親我!但可能見得多左佢開始慢慢習慣,妹豬幾時interview呀?

      刪除
  3. 加油呀dan dan! 我2次inteview, 都係早10mins到. 1來, 我怕佢冇耐性. 2來, 我怕佢玩到唔捨得走. 你記住之后都係咁呀, 加油呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係預到有咁遅得咁遅呀!嘩!試過有一間入到去都要等成個鐘,攪到Dan dan差D發脾四、後來快快趣in 完就走人lu

      刪除