總網頁瀏覽量

2013年10月11日 星期五

上/下午班的決擇









要自己擺鞋入櫃,進步左少少

放左學,又摟一輪先訓

 
題外話,果日係梁九記買既芝士煱好正呀40蚊抵食架!

 
 就0甘放入微波爐叮2分鐘就食得啦!



其實一路以來我身邊既朋友同媽媽

都鼓勵我返上午班

說時間會多d,放左學都多d時間做工課

同埋可以下晏一家去街玩下

聽落又真係幾有道理

但係用係我度又好似返下午班會適合d

因為其實dan dan由出世到而家2歲

都唔係甘早起身,每日大約十點幾先起床

同埋佢而家N1都係返下晏班

時間配合得剛剛好,

我果段時間可以自由活動

同埋爸爸放工都放得幾晏

每天成十點幾先返到屋企

有時同DAN DAN玩 一陣都11點幾

所以真係好難決擇呢!

大家有無意見比到我呀?


25 則留言:

  1. 其實個個人既生活習慣唔同既...最緊要你自己覺得適合! 聽落好似下晝班啱dan dan多啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同意田鼠媽話"下晝班啱dan dan多啲"

      刪除
    2. 我之前一心諗住Dan dan是讀上午班、但思前想後都係報入下班會好些,多謝你們的意見呢!

      刪除
  2. 可否比個email我,我blog set左私穩,等我add埋你呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我Email是sarahfan35@gmail.com ,好高興認識您!我地日後可交流育兒心得呀!

      刪除
    2. 我SEND 左邀請比你呀, 你ACCEPT 左就OK. THANKSS

      刪除
  3. 無諗過唔好返下午班原因係"放左學都多d時間做工課" + "下晏一家去街玩下",我只曾諗過一仔早睡早起,所以9am-11:30要再瞓,下午班會好d。我地要返工,下午再去街係無可能添。就算將來讀小學,都係返全日,所以去街只可諗星期六日咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有同感呀!同埋返下午班等佢會少睇電視左!

      刪除
  4. DanDan係咪都好夜瞓? 小朋友別太晚...習慣了,第時返小學就更加辛苦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都係有小小夜瞓,但而家返左學,佢就會早小小睡呢!

      刪除
  5. 回覆
    1. Mandy:係買醬油果邊果間細舖呀(良九記)!你下次去再留意下!

      刪除
  6. 小學無下午班,到時佢又辛苦姐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢到時會快些適應呢!angel我明白你意思的!媽媽們家油!

      刪除
  7. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  8. 冇話對於錯, 最重要都係揀個啱小朋友的返學時間就可以了!!
    (我細個幼稚園同小學都係返下午校, 我覺得冇咩問題啊)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!以我的生活方式來說,真的下午班會較合適呢!同埋我見左第一間幼稚園了!見後感是仍然努力!

      刪除
  9. 上晝班啲時間好用啲,不過下晝班會舒服啲,真係各有各好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺下午班D時間會好用些,但就沒有了帶他去街玩的時間,真係針無兩頭利呀!

      刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 每個家庭生活模式都唔同AR... 揀個合適自己LA~~
    你睇下你會唔會想比好多野佢學, 因為我見番AM 0既媽咪朋友, 真係幫個小朋友0係PM 編到D 興趣班密密麻麻GA = 番全日...!!
    但如果你冇話想小朋友學好多野, 我覺得下午班都OK AR... 講真, 你自己仲多D 時間休息..
    同埋如果番左上午, 咁DANDAN 訓覺時間都要早番D... 就可能冇咁多時間見倒爸爸...

    回覆刪除
    回覆
    1. Alvin 媽咪:我初時都是會諗返上午班、但機於種種原因下,我都係偏向左下午班,其實你說重左一個大point,就係爸爸放工放得好晏,如果玩一陣都成11點,如果Dan dan返上午班,好可能爸爸返來佢已訓左、第二朝返學,可能又會爸爸未訓醒,所以都會選下午班!

      刪除
  12. 其實小朋友養成早睡早起的習慣會健康 D 哦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實而家開學都要佢早睡小小,但太早起身,條友仔會發脾四>.<

      刪除
  13. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除