總網頁瀏覽量

2013年10月18日 星期五

盡力而為

其實係上星期六已經同dan dan in 左第一間幼稚園

心想好唔好記載出來

但點樣都好都是Dan dan見學校的回憶

所以都上載上來

從無諗過Dan dan會失控到這個地歩

從入幼稚園果一刻已開始喊大哭

摟住要我抱

老師見他咁樣,都叫我們在外面等一陣

等Dan dan冷靜D先再入去

  我地本來是排第二個入去見

變左係最後果個見

但只要我地一同佢入學校

佢又開始狂哭

擾譲左一陣後總算入左去見

唉!但Dan dan真係十問九唔應

平時教佢既生字佢明明識架

佢就一個字都唔講

心知呢次interview真係凍過水

如果學校肯收,真係有神蹟出現呀


最後老師比左個哈哈笑公仔佢

佢都無講多謝

就完結左呢次interview啦!

我一出幼稚園之後果種心情難受到

無諗過個result會係咁

經過今次 interview之後

我要同自己講唔好抱咁大希望

平常心咁去見就ok la

因為希望越大,失望越大





8 則留言:

  1. 係囉,太大壓力會令你同dan dan都辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都有唔開心既時候!但諗深一層佢只係一個兩歲既小朋友!不可要求太高呢!

      刪除
  2. relax!! 其實我in完第1間之後, 我都發現真係要平常心. 平時佢會叫自己個名, 嗰日in啟思就叫自己做bb. 放心, 我地d港b一定有學校收的, 加油!!
    btw, 你in邊間?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時係屋企佢識既物件、就唔肯講,佢伯陌生人!所以都係平常心最好!大家都加油呀!我第一間見保良局幼稚園,我諗都唔會收,今日記到第四間!apple 仔都加油,努力呀!

      刪除
  3. 会否Dan dan唔喜欢依間学校,先会咁呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔肯定!但回想起佢前一晚可能睡得唔好、醒左多有六、七次,之後又早起身!所以可能有影響呀!但佢去見學校只有四字真言:隨遇而安!

      刪除
  4. 星期六妹豬都in完,又係勁扭,唯有同自己講平常心面對

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友既心情真係好難預料,明天會更好!妹豬見n1是嗎?加油!放鬆心情會好些!

      刪除