總網頁瀏覽量

2013年10月5日 星期六

2歲健康院檢查



                                                               努力學習中


                                            昨天真的很忙,除了dan dan 返學,生日

         中間還攝到時間同佢去健康院檢查,

同埋再去搵幼稚園

去到健康院姑娘比左本認物件既書佢睇

叫佢認返出來,估唔到佢有大部份都認到

當然唔係全部都認得晒

但比起3個月前既你已經有進步到

我真係好開心呀 ^^

至於搵學校方面約左有4間去面試

重有4間正在處理中

希望阿仔你果幾日有好表現啦





14 則留言:

  1. Dan dan兩歲检查只考認物吗?
    出年2月一仔都要检查,因上次佢只識講baba mama。
    我都剛收到一間要面試N1呀!
    大家一齊加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次是呀!沒有磅重,只見姑娘比本書仔他認下物件!之前三個月Dan dan都係未識叫好多物件、但一開始學講野後就識講多左好多、所以不用太擔心他們一識就會識講好多野㗎!一仔都加油呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好呀!得閒多D黎探我呀!我有空都過來探你呀 ^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 比起以前係好D,以前佢好LIKE撕書架 >.<

      刪除
  4. 哦..乜兩歲仲要返去健康院架?
    小b歲半返去打針時, 姑娘話有排都唔洗再返既~
    下次再返, 好似係唔知4歲定6歲返去驗眼咋啵...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今次返去都係CHECK下佢對物件既認知夠唔夠,磅重今次都無磅到
      ,所以我覺得作用不大

      刪除
    2. 四歲驗眼要自己打电話去约期咋,我同学個仔验到有深度散光呀!

      刪除
    3. 其實我都好擔心Dan dan會戴眼!其實好多小朋友都有近視!但就唔想一個四歲既小朋友就有近視呀

      刪除
  5. 加油呀, 又可以放下心頭大石呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今個月四出頻撲搵學校!真的很倦呢! 大家一齊加油 ^_^

      刪除
  6. dan dan咁精靈,面試一定無問題!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢乖小小會更加好,佢係一個不能停下來既小朋友 =.=

      刪除