總網頁瀏覽量

2013年10月21日 星期一

Family day 意外收獲。。。




其實我每次都好想比佢坐BB椅,但佢有時無耐性會周圍攪野
所以都係坐返BB車隱陣D


成日都要推車車

近排煩阿仔搵學校D野

攪到壓力有D大

只想十月快些過去

期待十一月快D收到幼稚園既錄取通知

星期日同爸爸去左尖沙咀食完lunch後

見永安減價週

純粹入去逛下,睇下有無平野買

行到去家品部後

見到Tefal高速煲有做特價

之前想買好耐好耐

因為想有時煲下湯同炆下野食

見到價錢係三個高速煲牌子中

Tefal /Fissler/ Lagonstina

Tefal 係最平果個

8L 原價$16xx

而家特價$1198

而其它牌子好似加左好多價

所以最後都係選回tefal

買完之後就回家了!

咁又一天family day!

簡單但快樂

11 則留言:

  1. 高速煲真係好好用,我有個大wmf,都仲想買多個細嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解要買多個細呀?是用來炆野食? 我暫時一個已夠用啦 ^0^

      刪除
    2. 係呀,想同時煮2樣野,同埋我發覺等佢自然排壓個煮食效果會好啲,我度價錢又唔貴。

      刪除
  2. 好乖仔呀仲肯坐BB車, 蘋果已經唔肯了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係因為每次同佢出街食飯,佢都會周圍爬,所以佢只好留守係BB車度

      刪除
  3. 鍾意自己推車車又幾好喎,唔洗爸爸媽媽推得咁辛苦! XD

    回覆刪除
  4. 祝福你十一月會有好消息!

    回覆刪除
  5. 有見一排 妳囝囝大個咗好多喎 !

    回覆刪除