總網頁瀏覽量

2013年10月9日 星期三

返學第六天。。。



爸爸要返工摟爸爸唔比佢返工



Dan dan在返第四天開始

其實已經意識到要返學

唉!連d老師校長都睇得出佢係非常摟我

點解咁講?

事關老師話佢每次在校內等放學時

都沒有事!但一聽到老師叫佢個名

知道自己放學時

都會爆喊,見到我重喊得重犀利

但好彩佢每次喊時都唔會喊好耐

但喊得最大聲果個係佢囉!

攪到隔離個同學仔都喊埋一份!

其實重有十幾日就開始要去第一間幼稚園面試

心情好緊張

雖然佢係識左好多物件名稱

但佢重末識講自己個名

我每次問佢你叫咩名呀?

佢就會好大聲講"到"

唔知幾時唔叫到呢?









13 則留言:

  1. 咁Dan dan 媽你唔咁遲去湊放学啊!
    Dan dan 都係知你來接去先喊,都算係ok啦,而唔係你地一放低佢,佢喊成日!
    遲d佢唔会喊架啦!
    佢摟住爸爸張相好sweet,佢都痴爸爸呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無search 过果間面試会考什么呀?

      刪除
    2. 其實我想佢堅強D,希望佢快D習慣啦!因為佢係遲一個月開學,我見好多同學仔都可以好淡定甘返學放學,而DANDAN就喊到劏豬甘!而家都同佢加緊練習!有貼D考試題目!但都係有D明有D唔明

      刪除
  2. 平常心些! apple平時都識叫自己個名, 嗰日咪又係叫自己做bb >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘apple都叻叻呀!識叫自己個名!dan dan以為自己叫到呀>。<,比佢激un。。。

      刪除
  3. 過渡期啫. 好快上軌道既. no worries!

    回覆刪除
  4. 好快適應,dandan 加油!比心機學做大個仔!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的support 小高!我會同Dan dan加油㗎!

      刪除
  5. 佢咁叻仔一定好快學識 嘅 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢會心智成熟d,做個堅強既小孩!

      刪除
  6. 回覆
    1. 有時真係唔知點幫佢@@!唯有靠佢自己去克服呢!

      刪除