總網頁瀏覽量

2013年10月4日 星期五

Dan dan上學三天啦+2歲生日

                                     學校送左好多小冊子比家長們!好有用呀!

       又係一年一度要換日曆既時候,雖然早左D,但買定無壞
       一年中既大小事務都係靠它了



                                         之前九月上適應班時影

                                                  有玩具玩時可以好專心
                                          如果時間許可,我想每年都可親手整蛋糕比你呀

                                                   難得一家三口合照



 
佢既最愛,薯條 怪








      10月2日第一天開學!很順利可以自己行入校園

因為佢根本唔知自己會離開我同爸爸上學去!

第二天都很好沒有點喊!但放學一見到我即刻飛撲過來摟我

但都是喊一陣子,可乖乖比我幫佢換鞋

第三天開始有d知道要返學即樹熊上身

我同爸爸迅速幫佢換鞋後,我快快閃埋一閣

開始摟爸爸,但好迅速比校長抱了入課室!

放學情況唔知,因為我去左買整生日蛋糕材料

所以係爸爸接放學

因為今日係Dan dan2歲生日,

一家人簡簡單單地渡過

晚上去左outback食晚飯

剛剛好今天收到佢地寄來既九折card

是上OUTBACK個WEB ,填資料就有架啦





5 則留言:

  1. 補祝Dan dan 生日快樂!快高長大!
    难怪第一、二天咁乖,原來未知返学!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝一仔媽媽 ^-^ 佢開始覺得有唔妥....he he !

      刪除
  2. DAN DAN生日快樂 好快佢鍾意返學,唔會理你架啦!

    回覆刪除