總網頁瀏覽量

2013年11月1日 星期五

開學一個月後。。。

差不多返了一個月學

大約用了二十多天

才不會大哭,攬住住我唔放

可以自己乖乖行入學校

但開左學十天後

就開始有咳同鼻水

今日睇左第三次醫生

今次好像食極藥都醫不好

都係等佢完全好返才給他回校好了

有時教Dan dan真係教到有D情緒低落

眼見別的孩子都很聽媽媽話

很受教,不容易發脾氣

而我兒子剛好什麼也相反

不受教、愛發脾氣、整天停不下來、

其實我真係好想試下有一天

我"癮型"了,在學校的一閣

靜靜的看你上堂

看看你是直係咁百厭還是你在蝦我呢?




5 則留言:

  1. Dan dan適应了学校的生活,安心了!
    你係未屋企做白脸果個,佢蝦你,但唔敢蝦做黑脸的爸爸?
    又见过,小朋友在屋企好調皮,但在学校就好乖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 經過漫長的一個月終於適應了!其實我同爸爸對他都不是太惡,所以他就會蝦我、但我知呢隻仔本性都係唔受教!所以我都希望佢係學校會聽話D,如果唔係我驚D老師會嘔血!

      刪除
  2. 好多朋友都話, 一返學之後, 小朋友就會成日病...
    Dan Dan你要快d好番呀~

    回覆刪除
    回覆

    1. Tang C 92013年11月4日上午6:25
      其實之前都有聽過!但未有心理準備一開學無耐就病了!無耐。。。,睇醫生都睇到窮呀>_<

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除