總網頁瀏覽量

2013年11月8日 星期五

望穿秋水。。。終於收到錄取信啦!(幼稚園k1)

 近期食野成個印度阿星0甘款成日用手
 食得幾知味!
  
對我黎講意義重大的一封信
 爸爸朋友送既手信,原來係鬱金香既種子,好LIKE



等了又等,等了又等

晚晚都諗住Dan dan入k1既野

攪到晚晚冇覺好訓

日日都一落街就撲去個信箱到

睇下有冇收到錄取信

報左有八間

有兩間已經failed左

而有兩間就根本沒有信心收Dan dan

因果兩間Dan dan當天表現不好(我覺得) 

點知其中有一間收左Dan dan就係鳯溪

我今日去到信箱收到封信時

真係眼有涙光 (我真係太眼淺)

終於都唔洗太擔心dan dan無書讀啦!

可以鬆一口氣

明天再去見埋神召會幼稚園

咁我壓力都無咁大!


11 則留言:

  1. 恭喜!恭喜!
    ee都替印度阿星开心呢!
    媽媽可以放鬆d了!
    雖然知要起码15、16号先收到信,但我都係日日去check信箱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加油呀一仔媽!我都係日又check 夜又check信箱,但有好多學校都有時提早通知架!

      刪除
  2. 恭喜!恭喜!終於鬆一口氣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀angel!總算而家有覺好訓!可以放鬆D個人!

      刪除
  3. 恭喜呀, 大家都可以鬆一口氣了.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes! 見到封信開心到不得了!總算無白費心機呀!

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 恭喜晒~有offer之後真係輕鬆好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!之前晚晚都ZZZ得唔好! 重緊張過自己interview呀.....

      刪除
  6. Sarah, 好了好了,可以鬆口氣!dandan 叻叻 ~

    回覆刪除