總網頁瀏覽量

2013年11月4日 星期一

快些好返啦!


 好彩都好精神,重好百厭

買6盒有九折 每盒$180
成個十月份都無啖好食,剩係食芝士,麵包,同飲奶,真係DRY

Dan dan就黎咳左一個月啦

其實由佢出世到而家

成日都好易咳架

次次一見佢流鼻水之後就咳架啦

今次重係咳最久一次

睇左3次西醫都重未好

聽好多媽媽講

猴棗未好似對久咳好有功效

所以今日一早就出左去買

6盒有九折,折後1080元

真係睇醫生都睇到窮呀

希望食完快些無事啦!

同埋都係暫時唔比佢返學住啦!

等佢完全好返晒先再返學啦!

今時今日要養育一個小孩真係唔容易呀

要同佢報n班之後又要爭K1學位

Dan dan係細b競爭能力又差D

有時都唔到D父母唔擔心!


12 則留言:

  1. 希望Dan dan 快d好番!
    聽講要貴果款先有效!
    Dan dan 平時着衫係唔夠,成日流鼻水?
    瞓觉時要留意件衫有無掀开,露出肚仔,都容易平d。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢今次咳左好耐,希望佢快D好返啦!我諗係佢凍親,所以攪到咳咳!我曰後會多加留意佢係咪會打出左個肚仔凍親架啦!唔該晒!

      刪除
  2. 妹豬同我都咳到癲咗,我都有買猴棗末比妹豬食,好似真係好咗啲,我好認知咁諗好唔好自己又試吓食猴棗末

    回覆刪除
    回覆
    1. Dan Dan 今日食左第三日,都重未有好轉,唉!妹豬有無好D呀?大人組細佬一齊病真係好困擾!大人食猴棗我諗都得既!但我之前有食開幸福傷風咳素都work架!

      刪除
  3. 猴棗散有D用架,奶粉都好燥,平時都要煲D潤野小朋友飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有試猴棗散!但今次真係咳得特別耐。。。希望快D無事啦!

      刪除
  4. 希望dan dan快些好返la.
    btw, 有冇戒口呀, 我仔之前咳睇e生, 個e生要佢戒得好清, 連蕃茄奇異果都唔食得呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有同Dan dan戒口,嗚。。。佢今個月食得好清!尋日同個朋友傾電話,佢話原來豆腐都唔食得㗎!

      刪除
  5. 呢排涼返好多,你同dandan都要小心!take care ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 下星期一又再凍d,大家都要多穿衣服呢 ^^

      刪除