總網頁瀏覽量

2013年9月28日 星期六

開始搵幼稚園見k1




今日去交第一間幼稚園表格宣教幼兒優質學校

真係有d嚇親,9點開始交form, 

我九點鐘去到已經好長龍大約有幾百人

大約排左2個半小時終於交到form

但在我前後隊大部份都是國內同胞

真的有點嚇驚! 

但我眼見她們埴form時地址都不是在香港

而是在深圳,不親眼看見真不相信

雙非情況真的很嚴重

有見及此真係要加多幾間做後備都不過份呢!

18 則留言:

  1. 我報救世軍明德,話有七百人報名!
    好彩我報果幾間郵寄都可以!
    我都唔明点解到今時今日都要家長排隊交表咁麻煩又辛苦!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初時都以為只是一些名學先有咁既情況!但原來東華三院都是前一晚九點開始有人排隊!我見到都驚驚呀!但如果有些學校是可郵寄就真的方便家長很多!

      刪除
  2. 係香港好多父母都必經咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到都怕怕!但如果我能力許可,我都會為Dan dan去報幼稚園呀!希望順順利利啦!

      刪除
  3. 香港已經唔再適合人類居住喇 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!真難為了D家長!但還好有些學校可郵寄,都是一半半要排隊呀.......

      刪除
  4. Sarah, 我見有d blog友媽媽早到凌晨六點多就排,去到已經好多家長等候中,實在太誇張啦!我諗往後日子都一樣大排長龍,加埋龍年多bb出世,辛苦了!加油 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高,我後天都要6點去排第2間了,諗住帶多幾本書去解悶呢.......為左DAN DAN而奮鬥,多謝你支持 ^_^

      刪除
    2. Sarah, 晚安!你ok嗎?會否排到好累?頂住呀!

      刪除
    3. 如果真係要排通宵,我放棄左了.但我選擇左好多都係用郵寄方式,甘會好好多!

      刪除
  5. 回覆
    1. 去到都嚇親。。。重有兩間要努力!

      刪除
  6. Tang c9, 有冇考迦南呀?我姪女係嗰度讀,師資好,仲派到一間九龍塘band1小學。你可以考慮吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但迦南好像已沒有學卷了,我想考些有學卷架!多謝你既提議呀 ^^

      刪除
  7. 回覆
    1. 其實係我果區特別嚴重,因為係北區!唉!真係好無意奈

      刪除