總網頁瀏覽量

2013年9月12日 星期四

食得又玩得既新玩具(jelly belly)





十分喜愛它的設計,可擋Display擺設一樣0甘靚

有好多款口味!好似尋寶甘呀


前幾日見重有張玩具反斗城既30蚊coupon,見就過期
 
唔好side,所以去行左個圈
 
見到呢款糖,其實見到好耐

但一路都無為意,果日終於心思思買左回家

其實它的設計幾有心思,如果想食裹d糖

是要入錢去擰的,亦是一個儲錢箱,

每次會出幾種味

我就會去睇下自己抽中咩味

因為真係有成50款口味,所以真係要慢慢試

d糖如果無左張單張去介紹係咩

真係覺得似係普通既果汁糖

但經佢地介紹後,又真係做到佢地所講既果汁味

總之就好過隱啦!





19 則留言:

  1. 好玩喎!
    不過我覺得jelly belly又貴又難食...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺佢有d味係怪怪地!但可能我幾廿歲人重有些童真,所以覺得都幾過癮、至於d糖唔會食得晒架!擋display擺。。。

      刪除
  2. 佢有啲味我覺得好奇怪...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能食食下變左display擺設,可能我為食ha ha

      刪除
  3. 我只係中意一隻味,不過可食可吾食,嘻嘻

    回覆刪除
  4. 哈,聽你地咁講,我唔驶買啦,謝分享!

    回覆刪除
  5. 呢個玩具我姪女細個時都有買過比佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友見到實喜歡!有得食又有得玩!

      刪除
  6. 呢個我想買架,俾王子ban咗

    回覆刪除
  7. 要入錢先有糖食 又幾好玩喎 ^^

    前幾年朋友喺台灣買過呢隻糖比我 , 不過係整古人系列 , 啲糖全部都係怪味 , 有耳C 味 , 臭蛋味 , 牙膏味 , 嘔吐味 , 鉛筆屑 . . . 好搞笑 , 開PARTY請朋友食好玩呀 HAHA

    回覆刪除
  8. 甘頂引,又真係幾搞野呀!D FRiend 肯定食到"衣牙鬆鼻"呀 ^_^

    回覆刪除
  9. 祝中秋節快樂!人月倆團員呀

    回覆刪除
  10. e, 幾好喎!仲可以教dan dan儲錢!加埋有得吃、有得玩,真開心呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實幾得意個概念!我一見到便愛上了呢!

      刪除
  11. 咁多糖牙 ~ hehehe~ ~ 有排食囉!

    回覆刪除