總網頁瀏覽量

2013年9月24日 星期二

辣魚酥


呢個辣魚酥幾惹味!另外重整左個茄汁版比Dan dan食

可惜佢唔識欣賞,我又掃晒落肚

不過都係辣既好食d! 

做法非常簡單:

只要去超市買現成酥皮

我買果隻只須17蚊,之後買罐辣既魚罐頭

你喜愛邊種口味可自己選擇

我既酥皮是圓形將它切成4份

兩邊對摺留口將辣魚釀入去

最後好似包餃子咁封口

再掃蛋漿加芝麻上面

入焗爐180度焗20分鐘就完成啦!

一路焗成屋香噴噴!正呀!

5 則留言:

  1. Sarah, 早呀!唔怕...小高懂得欣賞,跟我分享吧!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你小高,我的知音人!你都記緊下次小食芋頭仔啦!緊記!緊記!

      刪除
    2. Sarah, 晚安呀!有心有心,知道啦...家下提起芋頭都有d怕怕!:P

      刪除
  2. 真係好似好簡單喎,攪到我又想試吓整粟米酥

    回覆刪除
    回覆
    1. 好易整呢!如果妹朱唔食辣,好改栗米都幾好架!

      刪除