總網頁瀏覽量

2013年9月24日 星期二

生活近況





 




近期開始錄錄續續要同Dan dan搵幼稚園

搵左有八間去interview,開始有一兩間寄信來去見interview

其實dan dan無咩點去過playgroup上堂

佢既群體生活都只係靠黎緊十月開學先開始

希望佢黎緊快些適應及盡量學多d新事物

到時去見新學校時會有幫助啦!

黎緊十月應該會幾忙,因為要搬!

要開始去搵裝修公司,去買材料買好多濕星野

去為新屋裝修!希望到時一切順順利利啦!

最近阿仔成日學人講野

人地講咩佢又講咩,又講唔正

勁好笑!爸爸而家一放工返來有時間

就同佢落街踩單車,佢兩仔爺一落左街

就成屋寧靜晒!果一刻真係幾free架


9 則留言:

  1. Dan dan 唔係N班直升K1嗎?
    搬屋真係好烦,希望一切順利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是呀!因為佢而家呢間學校是沒有學卷制,所以完成左N1 後會再選其它㓜稚園呢!

      刪除
    2. 無学券,真係好金!
      我仍發夢学卷明年可包括麻N1.....

      刪除
    3. 顯示唔到你reply 張相,只有一個灰圈,我之前都試过,後來又有番,可能我重新upload 新blog個人相。

      刪除
    4. 係呀!所以今年又要搵學校啦!真係頭痕!唔該晒呀!我整好返個頭像啦!我得閒就去你家探你呀!近日比個反斗星攪到頭都大埋>.<

      刪除
  2. 兩母子影合照好溫馨呀! dan dan食緊咩好野呀? 番薯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀番薯!本來佢唔係太食架!但加左d蜜糖之後就肯食啦!

      刪除
  3. dan dan好似又大個仔左好多,就快要背書包讀書啦!到時更加大個仔!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢其實只是生得高大咋!很多事都尚未學識包括介片。。。

      刪除