總網頁瀏覽量

2014年5月12日 星期一

減肥行動一個月。。。有D成績




 訓醒又有野食
 大啖食雞脾,媽媽唔受引誘
 扮女仔
扮可愛,其實好頑皮,激到阿媽 CC下
昨天MOTHER DAY ,爸爸好識做買左D花比我!
多謝你送左呢個家比
我好感恩呢世人有你同DAN DAN
下世我都要再搵返你!
I LOVE YOU
 隔左一日開得重靚
由上個月15號開始day1減肥

就黎一個月

食少左好多零食、同埋一星期跳三次鄭多燕

終於有D成績

由138磅減到134磅

減到4磅已經好開心

三餐都在家裏吃

早餐食麥皮,中午食粉或煲(赤小豆生熟薏米糖水小甜)順便去埋濕

下午茶食小許零食、

晚餐多菜小肉,飯照食

但在8點前吃

每天喝兩杯緑茶

如真係晚上肚餓

都會食少少零食

但就戒咗食雪糕、紙包飲品同buffet. 

運動後一小時不進食

整體上不會感覺捱肚餓去減肥

成個過程好健康

希望黎緊呢個月可再減多4磅

加油、堅持




5 則留言:

  1. 咁啱既, 我都跳左三個禮拜鄭多燕 (紅帽果輯). 差唔多日日跳.
    雖然我無磅. 應該點都瘦左小小卦...ha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 個肚腩仔細左!大家堅持到最後,努力努力!

      刪除
  2. Sarah, 好叻女!我話減肥都講左n世紀...愈話減愈無行動,早兩年還會趁飯後去散步,偶爾跳下舞,依家的運動量幾乎係零......又為食,點減!><
    你要加油,小高會支持你,為你打打氣 ~
    順道讚下dandan爸,送花,好sweet呢 ~

    回覆刪除