總網頁瀏覽量

2014年5月26日 星期一

點教仔???

其實我寫blog有時都想發洩下D湊仔情緒

近期dan dan 好扭抱

扭抱情度就係一落到街就要你抱

你唔抱佢,佢就狂喊

同你鬥耐性,一定要你抱起佢唯止

嘩!大佬你越來越重

我抱一陣都索晒氣

咁我都會堅持要佢自己行

但我真係唔想縱到佢話乜就乜

所以我問佢你想坐巴士就自己行

佢c都唔肯、一步都唔肯

咁我唯有同佢講因為你唔肯行

所以要返屋企

佢都寧願返屋企

呢個細路都算硬頸

朝早、晚上又開始唔肯擦牙

以前都唔係咁架

有時真係唔想成曰大聲鬧佢

但你溫柔D對佢

佢都借左聾耳陳隻耳咁

唉!講完了!舒服曬!

8 則留言:

  1. 我個仔咪一樣, 好聲好氣當你唱歌.
    有時真係覺得唔識教, 好煩~ 成日都係同一個問題.

    回覆刪除
    回覆
    1. True! 細細聲同佢講野,會擋耳邊風!

      刪除
  2. 寧願返屋企都唔願自己行,又幾硬頸!不过,可能係trouble 2既表現之一。
    可否講數?話抱到路口,就要自己行?
    那返学肯自己行吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 若然就憒佢, 當然返學都要人抱架..
      所以如果有D嘢, 你定必要企硬, 佢地小朋友好醒, 會測試你低線

      刪除
    2. 原來我有D錯怪左Dan Dan ,原來果晚後佢發燒,可能佢唔舒服先係甘!

      刪除
  3. dandan真頑皮又硬頸,激嬲媽媽!><
    希望佢大返d會有改善!

    回覆刪除
  4. 原來佢果日唔舒服我怪錯左佢》_《,但呢隻仔都係反斗

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用自責,最緊要dandan無事!
      哈 ~ 最後果句我都認同!XD

      刪除