總網頁瀏覽量

2014年5月15日 星期四

成長曰記、、、2y.7m

 玩到一地都係米,索性叫佢逐粒執返佢,訓練下耐性

 唔好睇佢表面甘可愛,其實有好多激氣嘔血野成日發生

                                                            成隻騮仔,叫到無晒氣

 佢係比較驚爸爸,爸爸一大聲話佢,佢就會大喊同個樣會好驚
今次又自己伏去張床度

 心血來潮想飲湯,一早去買材料煲,包椰水放埋落去煲勁甜!

 椰子雪耳雞湯 ,好甜好好飲呀 ^^


重有幾個月就開學k1

好期待終於可以甩難幾小時

前幾日返學校交書簿費

同買校服

好慶幸爸爸份工好彈性

可以遅D返都得

但就會收好晏

差不多成十點半先返到屋企

所以餐餐都係我兩母子食飯

今日真係哭笑不得

見咁好天諗住踩單車載Dan dan出去兜風

一出到去立刻落大雨

唯有嘆句唔好彩

攞返部單車折返

點知放完單車後

竟然陽光普照出太陽

真係激C

跟住唯有去坐巴士河

遊完兩個round 

跟住諗住去公園玩

因為同佢介緊去街片

所以只係同佢著介片褲

問佢有無v v,帶佢去埋廁所

都話無v v 

點知出黎唔夠三分鐘

立刻頼篤過我嘆

咁換好曬、整乾淨曬後

再帶佢去公園玩啦

點知玩唔夠5分鐘

今次開舖大既

天呀!唔知佢幾時先肯去街上既廁所呢!

就係咁、今日好無癮咁返屋企!




9 則留言:

  1. Dan Dan 坐係洗衣机上,見到大腿有一塊黑色,係胎痔嗎?
    着戒片褲,都会漏出來?
    咁快又一年,Dan Dan 轉了第二間幼稚園讀K1嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 是粒大痔來的,著戒片褲一時畤,如果太大篤,都會漏出來呀,真係好快又一年,咁就入k1啦,一仔今年都返學嗎?dan dan近期好曵,真係有排教@@,好擔心日後生多個唔知點算,唯有頂硬上!知唔知道如果細b去見k1時,哥哥重係學校讀k3.唔知會唔會有分加呢?你開始做人大計未呀^_^

      刪除
    2. Yes!轉左第二間幼稚園啦!

      刪除
    3. 一仔今年8月返N班呀!
      一仔都曳,大家加油!
      阿哥讀緊,细既会否加分,間間学校唔同,尤其係细B及龍年B,及又要睇学校幾時接受報名,如果係救世軍,一出世就要報名!
      做人大計原來唔係想像中咁易bingo架!
      Dan dan点解轉第二間讀呀?

      刪除
    4. 因為之前果間係無學卷架,同埋是新校,主要以N班為主, 我個friend 佢都話2-3個月先有細b,我諗都係預鬆少少時間準備,唔理大b定細b啦!由個天決定啦

      刪除
  2. Sarah, 咁dandan結果有冇執返哂所有米?應該話夠唔夠耐性執返好哂呢?:P
    男仔無計,係好動活潑d!我家侄兒小Ryan都係百厭到嘔...叫佢唔好做既就愈要做比你睇...吹漲!

    回覆刪除
  3. 小高:以佢咁無耐性,只係執左十粒左右,
    唉!dan dan都係咁呀,我日日頭頂出煙
    男仔真係停唔到2分鐘(除左睇電視)
    我見D女仔可以定好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實我都發覺係,女仔可以自己靜靜地玩,但男仔...唔激到你半c算偷笑!:(

      刪除
    2. 我果次去個朋友個女既生日會,D女全部可以坐定定做勞作成半小時,但D仔就不停係度跑來跑去(~_~;)

      刪除