總網頁瀏覽量

2014年4月17日 星期四

有所感慨。。。

人開始大咗

諗野唔同左

見到老人家開始體弱多病

真係要多關心她們

由其是我媽媽

由於我是從單親家庭長大

媽媽一手湊大我們三兄妹

真的唔簡單

做了人媽媽後

知道做人阿媽既辛苦

更可況係一個湊三個

今天打比她

知道她雙腳開始有痛痺

醫師説係產後風

完來坐月坐得唔好

真係會有好多後遺症

而呢個產後風亦都㑹因為年齡開始慢慢增長

抵抗力開始下降而慢慢發出來

找左兩個小偏方

希望幫到媽媽呀!


8 則留言:

  1. 我都有同感, 曾經有一刻諗過同老人家一齊住. 不過諗深一層, 真係一齊住肯定日日嘈. 都係諗下就算....
    原來坐月坐得好唔好, 真係老左先知

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都信相處好同住難呢句説話,有時你多D打電話比她們、知道你關心她們已很高興,畢竟人大左都有自己個家!

      刪除
  2. 係呀,雖唔可以同住,多d打电話問候都好,有時回娘家食的亦好好,老人家会好开心嫁!
    唔你兩個小偏方是什么,但亦可試下早晚用嶺南萬应止膏去捽5-10分鐘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是用茶辣+粗鹽+薑粒炒熱,然後放入煲魚袋,放在有須要位置按下去,可幫助去風去濕,但我媽媽証實左不是風濕,而是壓住坐骨神經,所以要去做物理治療,但我自己本身都係濕氣好重,見網上説赤小豆煲生熟薏米可去濕排毒同瘦身,試左兩日真係感覺好D,我加左少許糖煲,煲完好似紅豆沙、味道唔錯!可以一試

      刪除
  3. 對呀, 多d 返去同佢飲茶食飯, 佢地已經好開針! 加油呀mama~

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家會重視左節日好多!以前好少做攪手!

      刪除
  4. 認同,人大左,思想成熟,較多關顧別人的感受,尤其係至親,眼看爸媽年紀愈來愈老,有時都好驚好怕失去他們,但其實又做唔到d咩,唯有珍惜,多關心他們。

    回覆刪除
  5. 對呀!我諗父母開始老都係想兒女多關心她們,

    回覆刪除