總網頁瀏覽量

2014年4月12日 星期六

行下東薈城








 
諗左好耐,終於買左佢 ^_^ ,做左人阿媽真係姑寒左好多!

HI 5 呢個鬼仔好靚仔......

 每次一做HI 5,呢條友仔就會不停係梳化度狂jump
 屋企每日都好似打仗甘,執餐死
 攞住條生意粉,成條食晒,係0甘話好味好味!吹脤......
 開始教佢用筆亂畫,但佢好似成日鍾意用左手,唯有慢慢教
我感覺然仔係左右>-<


今日爸爸放假

咁難得機會一家三口去左東薈城行街

但感覺outlet d 衫又唔平又唔靚

所以都冇咩斬獲

點知行到去coach 入去逛逛

睇下有咩荀野執

竟然撞到個舊同事

我睇重左果個銀包

佢話幫我攞可以有3.5折

而本身已經做緊半價

但因睇中個款未夠日子攞

所以要等多十幾日先有

由於心急既我無耐性

所以最後用半價買左佢

好開心呀!要多謝曬爸爸!

想換左好耐既銀包終於換左啦!


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實佢好多時都係返做再返做,但係Dan Dan 都係好捧場,一唱開埸歌,佢就會係梳化狂跳,但係個鬼仔主持又真係幾鬼靚仔^_^

      刪除
  2. 爸爸好sweet,而媽媽咁辛苦打理家頭細務,小禮物不可缺!:D
    PS. DanDan好似我小侄兒Ryan,一玩就成地都係玩具,哈 ~ 玩完要執返去就頭痕。

    回覆刪除
  3. 一仔都係玩到全地下都係玩具,我地都要執歺c。
    請問你係边到睇hi 5架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi 5係now 電視中既兒童節目,ok 既,起碼可以令Dan Dan 停落黎睇電視

      刪除
    2. 係disney channel嗎?不是已经停了依個channel吗?我無续约了!

      刪除
  4. 孤寒左係正常,我今日先與同事講起,以前十零廿歲洗錢真係唔洗考慮,而家?唉......

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係越大越孤寒,而家買一樣前都會諗下係咪好須要先買,免得又浪費

      刪除