總網頁瀏覽量

2014年4月1日 星期二

要再encore多一個???



同埋婆婆一齊去DISNEY ,但婆婆唔肯入鏡,HAHA


玩左成5個鐘,都無咩點摟計 ,真係岩晒小朋友去

今日自己學食麵
食到有半碗, 已經好叻仔!


Dan dan而家兩歳半

過多幾個月就入k 1 啦

時間過得真係快呀!

近期腦中都想起一個問題,

就是生唔生多個?

因為我暫時係全職媽媽

驚生多個會照顧唔黎

但爸爸今天在廚房同我好認真地講

想再追多個

我都心有所動

但應該唔係今年既事,

希望係Dan Dan 開學後,

或出年年頭再計畫懷孕

因為我想生羊咩咩呀!

爸爸同我説

只要有仔女

我們便更有動力去搵錢養家

唔好到自己年紀太大時才後悔

自己沒有生多個

因為到我們年老時

最想就是見到兒女回來探兩老

更不想擔子落在一個身上

因他會很辛苦的

更想有多個伴陪著長大

大家有商有量

聽到都很有道理

所以便想再ENCORE多一個



8 則留言:

  1. 生啦!生啦!
    小朋友兒時多個伴,开心好多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗呀!見佢成日自己玩玩具,要我成日陪,希望到時有個細佬/妺陪下佢,大家都加油啦!

      刪除
    2. 既然要追多一個,你又要節食跳鄭多燕,要小心呀!
      刚睇到甜魔媽媽話食奇異果会生大眼bb呢,等陣比條link你參考下!

      刪除
    3. http://gourmetyan.blogspot.hk/2014/02/pretty.b.html?m=1

      刪除
  2. 既然老公支持, 就生多個la! 支持你啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖則佢支持,但到時一拖二果個都係我,其實都係頂硬上

      刪除
  3. 有多個伴,童年都開心d,dandan, 大個後一定要好好孝順父母!:D

    回覆刪除