總網頁瀏覽量

2015年1月18日 星期日

人生有甜有苦

好耐好耐無寫blog

近期心情好差

前排發生左D唔愉快既事

咩心情都無曬

但係呢件事中睇到屋企人好鍚我 

對我好好,係我最需要人幫我時

媽媽在我身邊,照顧我,

對我無微不至

經過今件事
我要同自己講

希望在明天 






5 則留言:

  1. 雖不知發生咩事,只要有家人支持,已經不孤單,加油呀!

    回覆刪除
  2. Sarah, 你幾好嗎?雖然唔清楚發生什麼事,但我知道這件事令你很不愉快,甚至很難過,不過...一切都成過去,在新一年會過得更好的,而且有愛你的家人繼續疼惜你,不要再不開心,努力加油展望將來!你一定做到!
    小高祝你心想事成、身體健康!

    回覆刪除
  3. hi, 近來好嗎?得閒做下運動,有多D安多芬,人都開心D 架!

    回覆刪除