總網頁瀏覽量

2015年4月13日 星期一

偉大的媽媽




近半年無寫過blog啦

由入冬以來Dan dan 都冇停過咳

用盡辦法煲湯、燉湯、飲蜂蜜

買專洗塵蟎洗衣液

買埋空氣清新機

睇西醫、中醫再轉返西醫再轉返中醫

病情都係反反覆覆

都係斷唔到尾

而呢個病就叫做氣管敏感

真係攪到成家人都好捆擾

好彩近期婆婆入黎幫我湊吓Dan dan 

陪Dan dan 去睇中醫

幫輕左我好多

重前知道媽媽好

但生完小朋友後

更知道母愛的偉大

更加令我知道為人子女一定要孝順

若曰後媽媽老去

我也要陪在她身邊

希望佢知道冇白生我這女兒

8 則留言:

  1. apple 都係氣管敏感,學左游水真係改善左好多!
    另外,apple個兒科專科話,tomato,士多啤梨, 芒果, 奇異果等全部都禁止進食,直到6y。的確,apple 少食左(我冇全戒) 亦有好轉;當然加埋婆婆的愛心洋蔥飯,希望幫到dan dan la ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你提供既意見呀!我都想俾佢學游水,但如果今年學佢得三歳半,會否太細個呀?我老公唔建議我咁細個俾佢學,佢話等大一年先學會好D,但apple有冇驚游水呀?同埋你參加咗邊個泳㑹呀?可否俾D建議我^_^

      刪除
    2. 原來"士多啤梨, 奇異果"都要戒?仲諗住依兩款維他命C最多啊!
      還要戒飲凍水、炸野食!

      刪除
  2. Sarah, 真係好耐無見你啦!知道dan dan不舒服聽到都心痛,何況你做媽媽的。
    同埋小朋友一病,大小朋友人都辛苦,dandan 你要快些好番,不要再咳!
    你自己都要好好保重!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好耐無見啦!小朋友病真係大人都無心機!遟D再過黎探你^_^

      刪除
  3. 好久不見,對啊~ 母親最偉大

    回覆刪除
  4. Angel 好耐無見啦!回想我想blog有三年幾,你係我第一個blog友^^,時見到你個blog覺得你煮野食好叻

    回覆刪除
  5. 一仔上年開學后,差不多個個月病,又要食抗生素,有時全家人輪住病添!
    希望佢地愈大抵抗力好d時,會愈少病啦!

    回覆刪除