總網頁瀏覽量

2014年11月15日 星期六

病倒了!sad

開學後

Dan Dan 由10月咳到11月

叫做好D,只有D尾咳

但昨天爸爸早左放工回來

便帶他落街踩單車

其實已經包左頸巾

但點知咁都出事

回來後便咳過唔停

唉!諗住好返點知又黎過

其實在這過程中我地都有嘈過幾句

但大家都知原意大家都係為個仔好

於是第二日一早大家就沒有事

爸爸一早起床帶Dan dan 去睇醫生

食左藥後就爸爸返左工

點知半個鐘後

Dan Dan 就嘔左三次

重話肚dum 仔好痛

攪到我都心都實埋

於是乎叫左爸爸返來一陣

睇左佢無咩事後

就繼續返去公司做野

而家Dan dan 瞓左覺

希望佢快D好返啦!

7 則留言:

  1. Dan Dan 好番d 未?
    係睇兒科医生嗎?
    一仔开学后都病了幾次,好彩每次食药都好番。
    反而我自己瞓觉会咳,去鸿福堂買了鱷魚肉湯,一日一次,飲了兩三天后好番了(發燒唔飲得)。
    希望Dan Dan 快d 好番晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry!咁耐先覆你!前排實在太忙,而家先有機會睇blog!好開心重有blog友仔記得我呢😘,Dan dan其實由10月到而家,咳左成三個月,西醫睇到我都驚,之後轉煲鱷魚海底椰湯,叫做好返D、三個月都戒口戒得好清!同埋要日日帶頸巾,唔好吹到喉嚨!同日日放學立刻返屋!無得出街玩!小朋友返左學就病多左!大家都要保重身體!

      刪除
  2. 陰功了,dandan依家見點?係咪因轉天氣?
    如果再咳,試o下燉洋葱水,聽說都有幫助,dandan, 加油,快d好!
    唔好令爸爸媽媽擔心!Sarah, 你自己都要當心,小心保暖!take care ~

    回覆刪除
  3. 如果D 尾聲仲有少少咳但又唔想睇醫生,或者建議你去余仁生或者同仁堂之類買些蛇膽川貝末,用於小孩子埋尾咳嗽都幾有用架!

    回覆刪除
  4. 希望dan dan快啲好返!
    我都最怕佢咳....

    回覆刪除
  5. Sarah, 你同dandan幾好嗎?早個星期凍左咁多,你o也有冇多身穿衣保暖?
    dandan 好番哂未?你自己都要多保重!:)

    回覆刪除
  6. Sarah, 好耐無見你update blog啦!你們一切安好?
    在這裡小高祝你們一家新年進步、健康快樂!:)

    回覆刪除