總網頁瀏覽量

2014年8月18日 星期一

34months 成長日記

 佢叫呢隻做"飛船"


 自家制綠茶布甸,好吃嗎?

 自家制蛋糕,你食得開心,我做得滿足 ^_^

 
  
 題外話,新買既雙人被單連枕套+床單 $329
DSC有售,我好LiKE

 百厭星呢個名唔係浪得虛名

 
  又折左我對手套攪攪陣


小朋友好易Friend



就黎要返學啦,玩盡佢





重有十幾日Dan dan就開學啦

已買齊曬所有返學須要用既物品

真係好期待呀

今個月29號要返幼稚園開新生家長會

開學有2天伴讀日

我諗我會好珍惜

因為只有k.1先有

之後都唔會有咁既機會啦!

講返Dan Dan 佢呢個月有好大突破

就係終於戒到條屎片啦

講出黎真係醜C鬼

差不多成三歳先戒到

我見佢真係唔戒唔得

因為要開始返學啦!

於是用左最終極戒片法

就係全日唔同佢著褲仔

點知一試成功

自己終於識同我講去廁所boo boo  

果一刻我開心到不得了!

立刻買kinder 蛋比佢

同埋佢近呢星期無端端會講

我好鍾意你呀

我當堂lum到暈

重會指住我煮既餸話

煮得好好味呀

真係俾佢氹C我呀

雖然佢成日都係1啖砂糖3啖屎

但佢長大左之後我諗會好少聽到呢D說話

所以我要好好記低佢

等我日後懷緬下都好呀!

11 則留言:

  1. 恭喜戒片成功!
    一仔戒片亦失敗呀!
    一啖砂糖3啖屎。。。haha
    但一啖糖已經可補償所有,我地做媽媽的好易心軟!

    回覆刪除
    回覆
    1. 努力!加油!我之前真係諗到頭都大埋,佢c都要痾係條戒片褲度,我日日洗餐C,突然用左終極戒片法,有超意外驚喜、你都試下用呢個方法同一仔戒片,可能有意外收獲^_^

      刪除
    2. 班主任話可以9月中試下学校戒,但班主任試下先啦!
      但唔着褲仔,什么褲都唔着嗎?唔怕射到傢俬地下都係尿尿嗎?

      刪除
    3. 一仔比Dan Dan 細,所以慢慢地和他戒片片,其實之前我都有試過呢個方法同佢戒v v但可能當時太細個得2歲,所以失敗左,但今次佢都就快三歲了,佢其實係知要痾係廁所度,但佢習慣咗頼係戒片褲度,所以我诀定什麼褲子都無穿,同佢戒左佢(今次是戒boo boo)

      刪除
  2. "百厭星呢個名唔係浪得虛名" 我真係笑左出來...XD!
    DanDan就快上學,大個仔啦!要乖乖聽老師話,希望DanDan上學後,你會有返少少私人時間!^^

    回覆刪除
  3. 鄧師奶你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除
  4. Sarah, 中秋節快樂呀!今晚會帶dandan出外賞月嗎?:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高:會呀!近排小上blog ,後補中秋節快樂^_^

      刪除
  5. 不打緊呢 ~ 有時間先回覆!^^
    吃左飯未?dandan返學乖嗎?

    回覆刪除