總網頁瀏覽量

2014年7月22日 星期二

33 months 成長日記

新開左酒樓出去嘆下荼

 食得幾滋味


 佢而家成日同minnie傾計,擋正係佢女朋友甘

 2014 summer fashion

          大個仔啦,識得拚 ABC puzzle 
                                
 無痾果陣玩得幾HAPPY

但一肚痾起上黎,就抽搐成甘樣
係甘話媽媽肚痛,肚痛
攪到我心都實埋



七月好快就過去

重有一個月dan dan就開學了

真係既開心又期待

身邊有兩位好友,都又再懷孕有喜

真係好替她們高興

因為又會多bb出世

越來越熱鬧啦

而我都會計劃再 生多一個

但都想dan dan開左學先再plan

其實個心都會有d擔心

驚到時有左,但唔舒服

又要湊住dan  dan 會攪唔掂
 
 希望到時婆婆幫我手就好啦

前幾天dan dan腸胃炎

計埋今日係第4日啦

今日柯左幾次,

比起之前2日痾小左好多

我諗佢呢幾日痾左有30次

重痾到佢pat pat仔都損埋

真係陰公豬

希望過埋今日就好返啦

8 則留言:

  1. 食錯咩呀?有無睇医生及食清淡d?
    希望Dan Dan 快d 好番晒,唔驶媽媽擔心?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知道呀,而家重有痾,第5日啦,不過上D GROUP 聽D媽媽講小朋友腸胃炎,都要一星期,而家剩係食白粥同飲保礦力,有睇醫生,但D藥無咩效用,好彩退左燒,先無甘擔心,

      刪除
    2. 有無痾少了次數呀?
      一仔上年起碼要兩个星期才好番,飲了痘奶奶粉一個月。

      刪除
    3. 真係痌左50次都有呢個星期,擔心C我,我今日都買左豆奶粉比佢,呢2日就痌2-3次左右,今日都買左D乾蘇餅比佢食,同燉蘋果GROUP MA MA 話會止痌,試下無妨

      刪除
    4. 好明白会超擔心!
      平時一仔每日一個生果,果排医生話要戒食生果。
      燉蘋果止痾,我都聽过。
      现在痾2-3次,好轉了,但都要時日比d腸胃慢慢復完。

      刪除
    5. 真係好擔心架,小朋友腸胃炎完來會疴咁耐架!Dan Dan 都好返好多啦!

      刪除
  2. DanDan見點?陰公豬!依家係咪好返哂?
    小高都鐘意dan dan的女朋友呀迷妮呀!:) 仲有仲有,果張"2014 summer fashion" 好性感,好得!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀小高,而家好返曬啦!之前真係❤️痛C我!小朋友腸胃痰真係可大可小!我都覺好性感^_^

      刪除