總網頁瀏覽量

2014年6月16日 星期一

減肥日誌。。。第二個月



佢只係做吓樣整雪糕

 實惠之前做Promotion $599 ,抵過正價買
 一定要加純乳酪先夠固體,但真係幾方便
雪晒d杯材料,然後放入部機度就有得食啦!


lunch 時間
出街前,gel吓個頭先
  一本對減肥人仕唔錯既書
減左8磅既我,好想去返結婚時0甘瘦
要再比心機


經過兩個月後的減肥

由138減到130磅

共減左8磅

成績相當滿意

可能個胃細左概關係

食零食既慾望真係少左好多

以前食薯片可以食兩包再加雪糕呀、朱古力呀

但而家可以一包薯片分兩日食

之後都唔會再食垃雜野

當然每日都會上磅keep住睇下有冇食多左而又重左

如果重左之後果幾曰又會食反清D

總算係每日篤促住自己

而又每星期跳三次鄭多燕下

可以減到理想既磅數

其實我想挑戰一下可以

去到我結婚時最瘦既磅數122

重有8磅希望可以達標啦!

加油呀!達標後要獎勵自己去食餐buffet先得呀!

好消息!爸爸唔知係咪成日俾我哦得多

佢都開始加入減肥行列啦


9 則留言:

  1. 減左8磅好犀利架喇.
    我都有跳鄭多燕, 但就無去磅. 總之著褲覺得鬆就當瘦左架喇 (實情係朝早起身一定鬆, 一食野就...)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實戒左零食,同早食晚餐我諗真係work!齊齊加油呀!

      刪除
  2. Sarah, 早上好!你幾好嗎?修身成績很不錯,繼續加油呀!^o^
    小高呢排就懶得多,所以都少左過來探你,唔制......真係要下定決心減肥...我都好想回覆結婚時的 9x磅,雖然知無咩可能,但至少減到十磅都已經好好,我家下肚腩愈來愈大,起初都成日被人誤會,依家?大家都知我係肥唔係有左,所以都唔再問我啦!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見呀小高,我都少上左blog,但一有機會我會來探你,係呀頭呢兩個月有恆心減到8磅,但第三個月開始原地踏步,無進展!因為開始又為食返,得閒跳鄭多燕真係好有效,跳完都健康D呀^_^

      刪除
    2. 好奇怪,頭先明明留左言架,點解發佈後反而無左?
      我想話呢 ~ 其實你能夠在兩個月內減到8磅,已是相當不錯的成績,至於在第三個月磅數不變,其實無增磅已經好好,好叻女!加上你有運動,同時減少進食高脂肪食物,相信會keep到,繼續加油!:D

      刪除
  3. 個廚房好靚又光猛又企理, Very Good!
    食薯片可以食兩包再加雪糕呀、朱古力>>嘩,真係要減呀!
    Add Oil!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未搬家之前一直想有個自己既廚房,終於實現到夢想(☆_☆)
      Yes!我之前真係好like食零食,見自己開始接受唔到,所以決心減肥

      刪除