總網頁瀏覽量

2013年12月9日 星期一

裝修進度....完成70%



                                                   已裝左冷氣同油左牆身啦
                                             廚房都鋪埋磚啦,顏色好滿意

免費幫我地裝埋燈,真係唔話得呀!
 廁所都舖埋磚
 過多幾日先裝埋廁所同潔具



好彩今次裝修搵到爸爸既朋友幫手做

有好多鎖碎既雜項都無額外加我地錢

之前見到D公司續樣計都真係幾和味

因有很多都是外判 比師父做

 手工很滿意, 感覺不會好求其

全部都跟得好足!

應該過左個元旦先搬上去啦!

6 則留言:

  1. 又幾好,無额外收$!
    我地果間裝修公司,真係馬虎又样样收$,又無得講价!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都格左幾間價,係爸爸呢朋友個價錢最公道,同埋無話清垃圾都話收錢!

      刪除
    2. 原來有d清垃圾要收錢,咁我果間好彩無依個收費。

      刪除
    3. 之前有一間公司有收我地呢個雜項、我地聽到都打個特呀!@@

      刪除
  2. 太好了,o係咪聖誕度搞掂哂?^^

    回覆刪除